Prowadzenie Instagrama przez agencję marketingową. Co możesz zyskać?

Prowadzenie Instagrama przez agencję marketingową. Co możesz zyskać?

Instagram to medium społecznościowe, które nieustannie się rozwija i dostosowuje swoje możliwości do potrzeb oraz oczekiwań użytkowników. Coraz większą popularność zyskują formaty video – zarówno w formie stories czy relacji na żywo, jak i tzw. rolek.

Wszystkie te funkcje mogą być niezwykle przydatne w promowaniu biznesu, ale należy wiedzieć co piszczy w trendach i jak można wyróżnić się z ofertą na tle innych, podobnych. Prowadzenie Instagrama przez profesjonalistów może być dobrym krokiem w rozwoju marki.

Prowadzenie Instagrama w rękach specjalistów – jakie masz możliwości?

Prowadzenie Instagrama firmowego warto zaplanować wielotorowo i wykorzystać wszystkie możliwości, jakie oferuje platforma. Ważne zatem będzie zaopiekowanie się takimi obszarami, jak:

  • posty na tablicy – powinny być publikowane regularnie, a ich estetyka musi być dostosowana do profilu działań, a także spójna i niebanalna,
  • relacje na Instastories – mogą służyć do informowania o bieżącej ofercie marki, udostępniania relacji zadowolonych klientów, publikowania recenzji czy zachęt do skorzystania z produktów, a także szczegółowo wyjaśniać ich działanie czy być źródłem inspiracji (np. sprzedając ubrania, możemy publikować gotowe pomysły na stylizacje),
  • nagrania live – to świetny sposób na dzielenie się wiedzą ekspercką, a także odpowiadanie na najczęściej zadawane przez klientów pytania czy rozmowy z zaproszonymi gośćmi,
  • reelsy, czyli tzw. rolki – pozwalają pokazywać ofertę w radosny sposób z przymrużeniem oka, są również świetnym narzędziem do publikowania recenzji czy krótkich tutoriali,
  • odpowiadanie na wiadomości w skrzynce pocztowej Instagrama.

W jaki sposób agencja social media może wspomóc prowadzenie Instagrama marki osobistej czy firmy? Przede wszystkim specjaliści ustalą spójną strategię marketingową i cele prowadzonych działań – np. zwiększenie zasięgów, promocja sprzedaży, budowanie zaufania wśród konsumentów.

Aktywności te będą wspierane kreatywnymi, niebanalnymi grafikami, filtrami i innymi efektami wizualnymi, które przyciągają oko. Marketerzy obok działań organicznych, mogą również zadbać o kampanie płatne, a także współpracę z cenionymi influencerami.

Oddaj prowadzenie Instagrama firmowego Agencji Frank&Greg

Zależy Ci na mierzalnych wynikach, atrakcyjnej formie i marketingu opartym na nowoczesnych narzędziach? Właśnie tak działa agencja social media Frank&Greg z Wrocławia. Wypełnij brief dostępny na stronie frankandgreg.com, w którym szerzej opowiesz o swoich potrzebach i umów się na pierwsze spotkanie w sprawie prowadzenia Instagrama Twojej marki.