Najważniejsza zasada wpływu społecznego głosi, że wręczając coś potencjalnemu klientowi, partnerowi biznesowemu lub pracownikowi, możemy liczyć na otrzymanie pewnego rodzaju rekompensaty. Jest to tzw. zasada wzajemności, czyli „coś za coś”, w której przedsiębiorca daje gadżet reklamowy, a w zamian od obdarowanego uzyskuje: pozytywną opinię, polecenie firmy wśród znajomych, bądź zysk z dokonanego przez niego zakupu. Na tym jednak nie kończą się zalety gadżetów reklamowych.
Już nie notesy, a bardziej dopasowane gadżety!
Niewielkie gadżety reklamowe mają to do siebie, że od lat podbijają rynek i zachwycają swoim unikalnym wyglądem oraz praktycznością. Wszelkie notesy, kolorowe i samoprzylepne karteczki, długopisy, czy smycze z logo firmy to najczęściej wybierane gadżety przez wielu przedsiębiorców, czy organizatorów imprez, targów bądź innych eventów. Rzeczy te, choć praktyczne powoli jednak przestają wyróżniać firmę, która je wykorzystuje.
Niezwykle ważne jest znalezienie takiego gadżetu, który z jednej strony będzie cechował się praktycznością, a z drugiej będzie czymś innym niż dotychczas spotykane gadżety. Wybierając odpowiedni przedmiot, warto zwrócić uwagę nie tylko na jego estetykę i jakość wykonania, ale także na tematyczne powiązanie z branżą. Jeśli np. Twoja firma zajmuje się sprzedażą elektroniki, to doskonałym prezentowym pomysłem dla Twoich klientów lub partnerów biznesowych będą powerbanki reklamowe, latarki, czy akcesoria do telefonów. Równie ważne jest, aby na każdym przedmiocie znalazło się logo Twojej firmy. Wybieraj takie przedmioty, które kolorystycznie będą współgrały z logo firmy, dzięki temu gadżet będzie miał swój wyjątkowy design.
Powerbanki reklamowe i inne gadżety z logo firmy – co dzięki nim zyskasz?
Wykorzystywanie gadżetów reklamowych jest szczególnie ważne, jeżeli zależy nam na zwiększeniu rozpoznawalności firmy lub organizacji na rynku, wzmocnieniu jej pozycji lub uzyskaniu lepszych wyników sprzedażowych.
Przedmioty z logo firmy będą również doskonałym pomysłem nie tylko przy działaniach reklamowych i promocyjnych, ale również tych z zakresu PR (Public Relations). Przykładowe powerbanki reklamowe pozwolą Ci ocieplić wizerunek i jednocześnie pokazać, że Twoja firma jest hojna i pragnie uszczęśliwiać swoich klientów nawet drobnymi gestami (w tym przypadku prezentami). Obdarowane osoby z pewnością docenią gest i spojrzą na firmę bardziej przychylnym okiem.