7 zadań do których warto zatrudnić wedding plannera

7 zadań do których warto zatrudnić wedding plannera

Zatrudnienie specjalisty, który obraca się w branży ślubnej od jakiegoś czasu jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które dużo pracują. Nie każdy po powrocie z pracy ma ochotę zabierać się za organizację ogromnego wydarzenia, jakim jest ślub i wesele. W takim wypadku przekazanie części odpowiedzialności zawodowcom może okazać się strzałem w dziesiątkę!

Wiele Par Młodych w pierwszym momencie, gdy słyszy o Konsultancie Ślubnym, myśli że to pewnego rodzaju fanaberia. W końcu inni jakoś sobie dali radę, prawda? Ale pomyślcie – czy były to takie wesela o jakim Wy marzycie? Być może wiele rzeczy było niedogranych? Coś nie pasowało, a Para Młoda w ogóle nie cieszyła się swoim dniem w natłoku obowiązków. Więc jak to jest z tym Konsultantem? Czy to aby na pewno tylko niepotrzebny wydatek?

Konsultant ślubny wiąże się oczywiście z dodatkowym kosztem, ale dzięki niemu podczas przygotowań można sporo zaoszczędzić. Wedding Planner ma za zadanie odciążyć Was od części ślubnych zadań. Jeżeli będziecie chcieli jedynie zadbać o swój wygląd, a resztę oddać w jego ręce – to jak najbardziej jest to możliwe! O co można poprosić konsultanta ślubnego?

1. Przejrzenie i podpisanie umów z podwykonawcami – w końcu jest to osoba, która nie jedną taką umowę już podpisała i wie na co zwrócić szczególną uwagę. Często też są w stanie negocjować ceny lub dodatkowe usługi.

2. Świeże spojrzenie – często to osoba z zewnątrz jest w stanie obiektywnie powiedzieć, z czego być może zrezygnować, a o co warto szczególnie zadbać. Nie jesteście przekonani, czy dany element wystroju nie jest zbyt kiczowaty? Osoba z branży, która zna wszystkie najnowsze trendy ślubne z pewnością Wam podpowie i doda od siebie zupełnie nowe pomysły.

3. Koordynacja dnia ślubu – Konsultant od samego rana dba, aby wszyscy podwykonawcy wywiązali się ze swoich obowiązków. Pilnuje, aby wszystko na sali zgadzało się z Waszymi prośbami. Dzięki temu jesteście w stanie swobodnie cieszyć się uroczystością i odciążyć siebie, oraz najbliższych, od zamartwiania się formalnościami. Jeżeli takie jest życzenie Pary Młodej, Wedding Planner może również rozliczać się z poszczególnymi usługodawcami. W dniu ślubu zazwyczaj zaczynają na sali, bo tam są bardziej potrzebni: rozkładają winietki, podziękowania dla gości (prezenciki), drobne dekoracje. Następnie jadą na miejsce ceremonii i poznają gości – mówią gdzie będą składane życzenia oraz, jak będzie wszystko po kolei przebiegało.

4. Znalezienie odpowiedniego miejsca i usługodawców – Na podstawie opisu, czego oczekujecie, Konsultant zrobi wstępną selekcję miejsc i wyśle Wam do rozważenia te, które najbardziej wpisują się w Waszą estetykę.

5. Opracowanie i pilnowanie budżetu – w ślubnej gorączce bardzo łatwo stracić panowanie nad pieniędzmi i niejednokrotnie Pary przekraczają wyznaczone wcześniej granice. Konsultanci, po wysłuchaniu Pary opracowuję wstępne kosztorysy i proponują realne rozwiązania.

6. Ułożenie planu przygotować/harmonogramu dnia ślubu – czasami nie trzeba korzystać z usług Wedding Plannera kompleksowo. Wystarczy zwykła rozmowa i konsultacja. Podpowie każdej Parze indywidualnie, jak po kolei realizować kolejne etapy przygotowań lub jak powinien wyglądać dzień Waszego ślubu godzina po godzinie.

7. Organizacja wieczoru panieńskiego i kawalerskiego – dokładnie tak! Jeżeli Wasi świadkowie mieszkają daleko, albo nie są mają czasu na tego typu przygotowania, Konsultant Ślubny wszystko zorganizuje. Dodatkowo, będzie to dokładnie taki wieczór, o jakim marzycie!