Czy budowa myjni bezdotykowych to ten typ interesu należący do sektora usługowego, w który można jeszcze inwestować czy rynek już się nasycił? Jeśli potencjalny inwestor ma nowe pomysły jak prześcignąć konkurencję i przemówić do klienta w języku, którego potencjalny klient chce słuchać, to tak.
Kluczowy jest pomysł jak przyciągnąć klienta do kreowanej właśnie marki, gdy podobnych usługodawców jest wielu i może się zdawać, że oferują taką samą usługę w identycznych obiektach. Może to właśnie doskonała lokalizacja wpłynie na to, że budowa myjni bezdotykowych okaże się możliwa w chwili, gdy podobnych myjni samoobsługowych jest już sporo? Może obecność klienta w określonym miejscu i blisko takiej myjni bezdotykowej podsunie mu pomysł na to, że czas skorzystać z tej możliwości i umyć auto. Sposobności do pozyskania klienta jest sporo i wiele do powiedzenia ma kreatywność przedsiębiorcy, ale klasycznym i niezmiennie istotnym argumentem jest zawsze argument ekonomiczny – niska cena usługi. Gdy dodać do tego jeszcze wysoką jakość usług to pomysł na pewno przyniesie sukces, a budowa myjni bezdotykowych okaże się świetnym posunięciem biznesowym.